برنامه Apple Music Voice: هر آنچه که باید بدانید
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل در اکتبر 2021 برنامه Apple Music Voice را اعلام کرد، یک ردیف اشتراک جدید با قیمت پایین برای Apple Music. این مقاله توضیح می‌دهد که Voice Plan چیست، چه چیزی برای استفاده از آن نیاز دارید، چگونه مشترک جدید شوید و چگونه با این سرویس موسیقی پخش کنید.

Apple Music Voice Plan چیست؟

برنامه صوتی اپل موزیک به شما امکان می دهد با سیری به کاتالوگ Apple Music دسترسی داشته باشید. Voice Plan با قیمت 4.99 دلار، دسترسی به تمام آهنگ‌ها، فهرست‌های پخش و ایستگاه‌های موجود در Apple Music را با استفاده از Siri فراهم می‌کند و با یک تجربه درون‌برنامه سفارشی با پیشنهادهایی بر اساس ترجیحات موسیقی شما و صفی از موسیقی‌های پخش‌شده اخیر، تقویت می‌شود.

 

اگر اپل آیدیتون دچار مشکل شده و نیاز دارید به هر دلیلی اپل آیدیتون رو حذف کنید ما در حدمت شما هستیم. برای رفع مشکل روی حذف اپل آیدی کلیک کنید.

 

Voice Plan اساساً به این منظور طراحی شده است که به شما امکان می دهد آهنگ ها و آلبوم ها را از کاتالوگ Apple Music با درخواست سیری بخواهید نه از طریق رابط برنامه Apple Music. از این نظر، با CarPlay در ماشین و روی هوم پاد که تمایل طبیعی آن استفاده از کنترل صوتی است، مفید است.

What Is Apple Music Voice Plan?

The ‌Apple Music‌ Voice Plan lets you access the ‌Apple Music‌ catalog with Siri. Priced at $4.99, the Voice Plan provides access to all songs, playlists, and stations in ‌Apple Music‌ using ‌Siri‌, and is augmented by a custom in-app experience with suggestions based on your music preferences and a queue of recently played music.

 


The Voice Plan is primarily designed to allow you to ask for songs and albums from the ‌‌Apple Music‌‌ catalog by ‌‌Siri‌‌ request, rather than through the ‌‌Apple Music‌‌ app interface. In that sense, it's useful with CarPlay in the car and on the ‌HomePod‌ where the natural inclination is to use voice control.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: